چگونه خشکشویی و شستشوی پرده را انجام دهیم؟

چگونه خشکشویی و شستشوی پرده را انجام دهیم؟

خشکشویی و شستشوی پرده‌ به‌عنوان یکی از مهم‌ترین المان‌های مورداستفاده در دکوراسیون داخلی، همواره از اصلی‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها و بخصوص خانم‌ها بوده است. پرده‌ها بیش از هر وسیله دیگری به‌واسطه کاربردی که دارند، در معرض آلودگی هستند. ازاین‌رو نظافت آن‌ها حداقل یک‌بار در سال ضروری به نظر می‌رسد. از طرفی باید به این نکته توجه کرد که شستشوی پرده‌ها اصول خاص خود را دارد که در صورت‌ عدم رعایت آن‌ها ممکن است به بافت پرده آسیب‌های جدی وارد شود.

ازآنجایی‌که خرید پرده با هزینه‌های قابل‌توجهی همراه است، توصیه می‌کنیم برای حفظ سلامت رنگ و الیاف پرده، شستشوی آن‌ها را به افراد متخصص بسپارید. گفتنی است، یکی از خدمات ارائه‌شده توسط مجموعه شیک نقش خشکشویی و شستشوی پرده‌ است که شما کاربران عزیز می‌‌توانید به ساده‌ترین شکل ممکن و با اطمینان خاطر از آن بهره‌مند شوید.

انواع روش‌های خشکشویی و شستشوی پرده

شیوه‌های مختلفی برای خشکشویی و شستشوی پرده‌ با توجه به نوع آن وجود دارد که در ادامه بیان ‌شده‌اند:

شستشو با ماشین لباسشویی: معمولاً از این روش برای پرده‌های سبکی که مقدار کمی گردوغبار بر روی آن‌ها قرار گرفته است استفاده می‌شود.

شستشو با دست: پرده‌هایی که الیاف ظریفی مانند پنبه دارند اغلب به این طریق شسته می‌شوند تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود. درصورتی‌که تمایل دارید که پرده‌ها را در منزل بشویید استفاده از محلول صابون رقیق گزینه مناسبی است.

بخارشویی: برای پرده‌های سنگین از این متد استفاده می‌شود که علاوه بر پاکیزگی بسیار عالی، خسارتی هم به پرده وارد نمی‌شود.

توجه کنید که نظافت پرده‌ها با هر یک از روش‌های بالا نیاز به‌دقت و تخصص بسیاری دارد. به‌عنوان‌مثال با کوچک‌ترین سهل‌انگاری در هنگام بخارشویی ممکن است پرده‌ها دچار سوختگی شوند؛ بنابراین بهتر است از خدمات فروشگاه شیک نقش که سابقه‌ای طولانی درزمینه‌ی خشکشویی و شستشوی پرده‌ دارد استفاده کنید.

چرا خدمات شیک نقش را انتخاب کنیم؟

 

مجموعه‌ی ما با علم به اینکه خشکشویی و شستشوی پرده‌ مهارت‌های ویژه خود را نیاز دارد، کلیه خدمات مربوط به نظافت، لکه‌گیری و نصب را توسط کادری مجرب ارائه می‌کند. گفتنی است که خدمات ارائه‌شده مربوط به شهر تهران و حومه تهران است.

پرده‌ها اغلب از جنس پارچه، حریر، نخ و ابریشم هستند. انواع آن‌ها با جنس‌های مختلف در مجموعه شیک نقش توسط مواد شوینده و روشی مخصوص شسته و آماده نصب می‌شوند. علاوه بر این خشکشویی و شستشوی کلیه پرده‌های مرسوم در بازار مانند کرکره‌ای، زبرا و لوردراپه نیز جزو خدمات این مجموعه هستند.

از مهم‌ترین مواردی که در فرآیند خشکشویی و شستشوی پرده‌ باید به آن توجه شود، جمع‌آوری و نصب دوباره آن‌ها است که برای این منظور فروشگاه پرده شیک نقش از نصاب‌های باتجربه بهره می‌برد. با این کار علاوه بر اینکه پرده‌ها از هرگونه آسیب احتمالی در امان خواهند بود، نمای اولیه، ظرافت و زیبایی پرده به بهترین شکل حفظ می‌شود.

محاسبه تعرفه خشکشویی و شستشوی پرده‌ در مجموعه شیک نقش با اعزام کارشناس در محل صورت می‌گیرد. درواقع اعلام قیمت بستگی به عواملی مختلفی ازجمله جنس پرده، اجزای آن و نحوه‌ی شستشو دارد. بنابراین کارشناس مجموعه بعد از ثبت درخواست شما کاربران گرامی در کوتاه‌ترین زمان در محل حاضر شده و بعد از بررسی، قیمت را اعلام می‌کند.

در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش می‌توانید از راه‌های ارتباطی موجود در سایت استفاده کنید. همکاران ما همه‌‌روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *